FAQ


Hoe word er verzonden?

Er word verzonden met Bpost. Nadat u een bevestigingmail hebt ontvangen, zal uw bestelling tussen de 1-3 werkdagen verzonden worden.

Na 7 dagen nog geen track & trace info ontvangen? Gelieve dan contact op te nemen via mail: info@femchou.be

Is er verzending op feestdagen?

Op feestdagen is ons postkantoor helaas niet open. Dus dan kan het wat langer duren vooraleer uw pakketje verzonden zal worden. Gelieve hier rekening mee te houden als u een bestelling plaatst. We doen ons best zo snel mogelijk te verzenden 😊

Verzendkosten

Verzendkosten binnen België: 5€

Verzendkosten naar Nederland: 7€

Verzendkosten naar Frankrijk: €10

Woon je in de buurt van Lievegem? Kom gerust je pakketje gratis bij ons ophalen! 

 

Mijn track & trace code van mijn bestelling word niet bijgewerkt, wat nu?

Gelieve 7 dagen af te wachten. Het is soms heel druk bij de post & het duurt soms even voor je track and trace code word bijgewerkt! Na 7 dagen nog steeds geen verandering? Neem dan contact met ons op & wij nemen contact op met de post. 

Kan ik een artikel annuleren?

Een bestelling annuleren kan jammer genoeg niet! Een artikel terugsturen kan wel binnen de 14 dagen (zie retourbeleid). 

Kan ik een item omruilen?

Ja, dit kan binnen de 7 werkdagen. (Zie Retourbeleid).

Kan ik een artikel reserveren?

Een artikel reserveren kan helaas niet.

Hoelang duurt het voor ik mijn pakketje kan verwachten?

Hi! Bestelling geplaatst? Uw pakketje zal binnen de 1-3 werkdagen verzonden worden. Nog steeds geen track & tracé mailtje ontvangen na 3 werkdagen? Geen zorgen! Neem gerust contact op met ons. 

Kunnen artikelen in de ‘Sale’ omgeruild of geretourneerd worden?

Producten die in de 'Sales' verkocht werden, kunnen helaas niet geretourneerd/geruild worden. Alsook producten die met een kortingscode zijn verkocht.

Wat is een pre order item?

Heb jij een pre order item besteld? Dat wil zeggen dat jij een item hebt besteld dat nog niet bij ons in stock is, maar wel onderweg is naar ons magazijn. De geschatte verzenddatum staat altijd bij het item vermeld. De geschatte verzenddatum kan soms veranderen, afhankelijk van de leverancier. 

Ik heb een beschadigd/verkeerd item ontvangen.

Onze oprechte excuses hiervoor! Neem zo snel mogelijk contact met ons op via mail: info@femchou.be en wij helpen u zo snel mogelijk verder! Het aangeven van een beschadigd artikel moet gebeuren binnen de 24u nadat u uw pakket hebt ontvangen! 

Mijn pakketje is verloren of gestolen. Wat moet ik doen?

Pakketje verloren of gestolen? Stuur ons zo snel mogelijk een berichtje, dan kunnen wij een onderzoek opstarten samen met Bpost. 

Indien je niet thuis bent als je pakketje geleverd zou worden. Gelieve dan in de Bpost app een 'veilige plaats' in te stellen waar het pakket veilig achter gelaten kan worden.

!! Wij kunnen 1 keer helpen indien het pakket op de veilige plaats toch gestolen zou zijn. Maar indien u bij uw volgende bestelling dit adres/plaats terug ingeeft als afleveradres, kunnen wij helaas niet nog eens verder helpen. Dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid!! 

Wat als een item is uitverkocht?

Indien een item is uitverkocht, kan je uw e-mail adres achterlaten om als eerste op de hoogte te worden gebracht indien het item terug op voorraad zou zijn. We kunnen niet beloven dat alles terug op voorraad komt, dat is afhankelijk van onze leveranciers. Dankjewel voor het begrip! 🙏🏽

Foto’s van de webshop/instagram

Onze foto's worden niet altijd op dezelfde plek gefotografeerd. Daarom kunnen items soms wat verschillend zijn van kleur/belichting. Gelieve hier rekening mee te houden. Wens je meer foto's te zien van een item? Geen probleem, neem gerust contact op met ons. 🙈

Influencers/samenwerkingen

Leuk! Stuur ons een berichtje via Instagram of via mail waarom je een samenwerking wilt aangaan. Kies een item uit & in ruil voor content sturen wij iets op. Let op: indien je je niet aan de afspraken houd, zal er een factuur opgestuurd worden waarbij je het gekregen artikel toch zal moeten betalen. Veel succes 🍀